El naixement de la Carlota : Fotos de part

Era la matinada d’un dia calorós d’agost quan vaig rebre l’esperat missatge des de feia dies. La Lídia i la seva família marxaven a l’hospital, per fi la Carlota naixeria i jo podria fer les fotos de part.

De camí a l’hospital tot era emoció continguda, nervis, il·lusió. Un cop allà em vaig trobar a la Lídia, patint en silenci, i en tot el temps que vaig ser-hi allà em va demostrar una gran enteresa, serenitat i fortalesa. Admiració és el que vaig sentir, tant debò jo en tingui la meitat de la seva serenitat. L`Àlex s’havia de dividir entre tranquil·litzar l’Ariadna, la germana gran, mentre arribaven als avis a recollir-la i mirar de reconfortar la Lídia, patint perquè tots veiem que l’arribada de la Carlota era imminent. I de cop i volta, enmig de l’habitació pràcticament a les fosques i en un silenci només esgarrat per la veu de la Lídia va arribar la Carlota, amb tota la naturalitat del món i fluint entre les mans de la seva mare. Tan senzill i a la vegada tant brutal.

I després d’això l’emoció de les primeres trobades amb la família i la felicitat plena.

Gràcies família per confiar en mi i compartir aquest moment tan íntim. Desitjo que aquestes fotos siguin un record per tota la vida per vosaltres i la vostra família i que us facin sentir sempre les emocions que vam viure aquella matinada.

Era la madrugada de un día caluroso de agosto cuando recibí el esperado mensaje des de hacía días.  Lídia y su familia iban camino del hospital, por fin nacería Carlota.

De camino al hospital todo era emoción contenida, nervios, ilusión. Una vez allí me encontré con Lídia, sufriendo en silencio, y en todo el tiempo que estuve allí me demostró una gran entereza, serenidad y fortaleza. Admiración es lo que sentí, ojalá yo tenga la mitad de la serenidad que ella demostró. Àlex se tenía que dividir entre tranquilizar a Ariadna, la hermana mayor, mientras los abuelos venian a buscarla, y reconfortar a Lídia, nervioso porque todos intuíamos que la llegada de Carlota era inminente. Y de repente, en una habitación prácticamente en penumbra y en un  silencio sólo entrecortado por la voz de Lídia llegó Carlota, con toda la naturalidad del mundo y fluyendo entre las manos de su madre.  Tan sencillo y a la vez tan brutal. 

Y después la emoción de los primeros encuentros con la familia y la felicidad plena.

Gracias familia por confiar en mi y compartir este momento tan íntimo. Deseo que estas fotos sean un recuerdo para toda la vida para vosotros y vuestra familia y que os hagan sentir siempre las emociones que vivimos aquella esa madrugada.

 

Esta entrada fue publicada en Partos-Naixements-Birth photography y etiquetada , , , , , , , , , , , , , , , , . Guarda el enlace permanente.

8 respuestas a El naixement de la Carlota : Fotos de part

  1. Rocío dijo:

    Sin palabras…. precioso!!!!

  2. Mua. És tan estrany i tan potent veure sortir un cost d’un altre cos!

  3. Esther dijo:

    la foto del expulsivo: espectacular !!

  4. Anna dijo:

    Guau! Quina tipus de part fou? O va ser d’aquells improvitzats i ràpids?

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *



Te informamos que los datos de carácter personal que nos proporciones rellenando el presente formulario serán tratados por Mireia Navarro como responsable de esta web. La finalidad de la recogida y tratamiento de datos es para enviarte promociones de servicios/productos exclusivos e informaciones que pueden ser de tu interés. Los datos proporcionados se conservarán mientras no solicites el cese de la actividad y no se cederán a terceros salvo en los casos en que exista una obligación legal. Tienes derecho a solicitar el acceso, rectificación, limitación y supresión de los datos en mireia@mireianavarro.es. Puedes consultar la información detallada en mi Política de privacidad.

Los datos proporcionados aquí son gestionados por el titular de este blog y estarán ubicados en servidores de DigitalOcean LLC situados fuera de la UE, pero que cuentan con certificado en el Escudo de Privacidad UE-EE.UU que garantiza unos niveles de seguridad adecuados. Política de privacidad de DigitalOcean.